söndag, september 07, 2008

I goda vänners lag

I torsdags flyttade jag ut ur Matildas barndomshem. Kommunikationsbrist kanske, det gick ju inte. Fredag natt ramlade jag in i en omöblerad tvåa i Sundbyberg. Här bor Björn, Jocke, Oskar och Hannes. Och jag. Och Lady Apesalot. Lady Apesalot är en svart skyltdocka med aphuvud och spetsunderkläder. Kollektiv är kul. Den enda natten jag hittils spenderat i lägenheten visar på en sammanslagen liggratio om ungefär 200%.

Kväll 1:
Jocke fyllepiercar kuken. Jocke badar i fontänen på sergels torg med nypiercad penis. Oskar ligger. Hannes tokligger högljutt och smiskar hårdare än jag hört någon smiska. Hannes skriker när han kommer.

Hannes kände sig tillfreds innan den nittonåriga blondinen. Nöjd och belåten lade han sig på rygg. Flickan sätter sig gränsle över honom glider upp mot hans huvud. Han greppar tag om hennes lår och håller tillbaka henne.
-Jaha, det här var ju jävligt tillfredställande! Röt hon innan lade sig på madrassen och stirrade på köksluckan.
-Men jag vill ju för fan inte lapa min egen säd! Röt han tillbaka.

Jag och Lady Apesalot i badrummet

2 kommentarer:

Anonym sa...

FYFAN VAD OSMAKLIGT JAG KOMMER ALDRIG TILLBAKA

Eric sa...

det är lungt, jag har en läsare till.