måndag, september 01, 2008

Sjuk/handlingsförlamad

Sedan igår bor jag hos Tilda. Flyttstädning med trolig halsfluss var kanske det värsta jag vart med om. Att bära en proppfull 90-liters ryggsäck gjorde inte dagen komplett. Orgasmatronen däremot - ni vet det där spindelliknande verktyget man masserar hårbotten med - kombinerat med en tigerbalsammassage fick mig att för första gången på länge somna utan tunga tankar.

Nu ligger jag i soffan i ett riktigt hem hos en riktig familj och tittar på vardagssåpor. Jag älskar Smallville.
Hos en riktig familj kan man få för sig att ta en kopp te, och göra det utan att först diska kastrull och mugg. Man kan få honung i utan att först gå och handla. Och någon uppskattar när man städar, diskar, fixar något.

Ibland vill jag bli hemmaman.

1 kommentar:

Anonym sa...

lycka ar att hitta en ren smorkniv i bestickladan!