onsdag, augusti 27, 2008

Defekta män

Klockan 00.23 sitter jag kvar på jobbet eftersom jag ville vara ledig hela helgen och dricka öl igår.

Jag har så många möjligheter jag aldrig kommer ta vara på.

Kan man ha lagom mycket tid?


Saker jag behöver köpa:
Skor. Snygga. 1 500?
Svart skinnjacka. 2 500?
Macbook. Med extra garanti denna gång. 30 000
Adobe CS 20 000
Fungerande telefon. 800 (tack Fredrik)
Cigaretter 49,50
Busskort 700
Gymkort 2600
Squashkort 1000
Träningskläder 200
Lägenhet 2 000 000
Möbler 5 000

Hur gör alla?

6 kommentarer:

Anonym sa...

ofta alla köper en jacka för 2500?? eller skor för 1 500?? eller möbler???? det är väl sånt man får köpa när man är kändis??
eller adobe cs för 20 000?? eller gymkort plus squashkort??? eller en dator för 30 000???
vad talar du om för slags människor egentligen??

Eric sa...

eller, vad är det för människor som köper en etta för två miljoner? vavava?

Anonym sa...

men det räknas inte eftersom att det är en investering och pengar man med stor sannolikhet får tillbaka om man vill. daah

Eric sa...

allt jag nämnde, undantaget cigaretter, kan ses som investeringar. kanske med mer eller mindre stor chans till utdelning, men ändå investeringar. kanske särskilt om man jobbar med media. daah

Anonym sa...

hoppas din skinjacka ger bra utdelning.
glöm inte att allt som är fast förflyktigas. puss

Eric sa...

då får vi hoppas den går att ta av. puss